Re: IBM PC-XT - co to jest ?

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 13:50:21 MET DST

Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> OdpowiedŸ na
100000_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl:

> Czemu od razu amiganckiej? Tego komputerka od dawna juz nie mam, ale od
> jakiegos czasu chodzi mi po glowie przesiadka na ten sprzet, bo peceta
> szczerze nie znosze, pomimo, ze uzywam na codzien. :)

Za kilka dni ma być w sprzedarzy Pegasoso. To taka przerośnięta amiga.
CPU G3 600 lub więcej, AGP, PCI, USB, softwerowa emulacja 68k z JIT. Pełna
zgodność z dobrze napisany softem + oprogramowanie natywne na PPC.

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488
adramel_at_nets.pl http://www.adramelech.prv.pl