Re: IBM PC-XT - co to jest ?

Autor: Stanislaw Chmielarz (schmielarz_at_uniprojekt.com)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 12:28:08 MET DST

In article <Pine.LNX.4.44.0204011212250.304-100000_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl> writes:
>From: Wojciech Giersz <chektor_at_malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl>
>Subject: Re: IBM PC-XT - co to jest ?
>Date: Mon, 1 Apr 2002 12:16:18 +0200
>
>Wiem ile kosztuje. Wiem rowniez, ze cena jest uzasadniona, z uwagi na
>niesamowita egzotycznosc takich pamieci. Bo chyba mi nie chcesz wmowic, ze

Pieprze takie uzasadnienie :-((( Niech stosuja standardowe ...

>Ale wracajac tutaj do jednego z wczesniejszych postow -- masz za to
>stuprocentowa pewnosc, ze w trakcie eksploatacji nie wystapia zadne
>problemy zwiazane z niewlasciwa wspolpraca poszczegolnych elementow. Nie

Napisalem to powyzej ale powiedz z reka na sercu czy mozesz dzisiaj
zaplanowac sprzet na serwer, ktory nie bedzie potrzebowal rozbudowy w ciagu
najblizszych 3-5 lat? Postep jest tak szybki, ze sprzet starzeje sie
"moralnie" szybciej niz technicznie ...

>wiem jak Ty, ale ja wychodze z zalozenia, ze w powazniejszych
>zastosowaniach jest to zasadniczy argument.

Jest pod warunkiem, ze nie blokuje mozliwosci rozbudowy ze wzgledow
techniczno-ekonomicznych ...

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com