Rysunki / Zdjęcia złącz procesorów

Autor: GL (grendel_at_go2.pl)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 10:24:31 MET DST

Witam !

Postawiłem sobie ostatnio zadanie stworzenia spójnego dokumentu
dotyczącego budowy płyt głównych. Wszystkie materiały tekstowe mam już
skompletowane, ale pojawił się "banalny" problem. Istnieją tysiące
stron, na których zajdziemy szczegółowe charakterystyki
poszczególnych złącz procesorów ze wszystkimi możliwymi detalami -
jakie napięcia, jaki procesory, jakie częstotliwości FSB / CPU itd....

Mam jednak wrażenie, iż wszystkie te strony to wzajemne klony - prawie
wszystkie ograniczają się do opisu tekstowego - na palcach można
policzyć strony, gdzie dokumentacja techniczna wzbogacona jest o
dobrej jakości rysunek lub fotografię złącza (zdjęcie pod kątem 90
stopni, a nie perspektywiczne z połową płyty przy okazji). Jedną z
takich stron jest http://freepctech.com/, jednaj i tam brakuje zdjęć
następujących złącz:

Socket 1
Socket 2
Socket 3
Socket 4
Socket 6
Slot 2
Slot A
Socket A
Socket 423
Socket 603
Socket 370 FC-PGA2
PAC418
Socket 478

Niektóre z tych złącz znalazłem na stronach producentów, ale w opisach
w dokumentacji pdf - będę zmuszony nieco się potem zabawić w programie
graficznym, żeby wszystkie ilustracje miały tę samą formę...
Katorga... ;)

Stąd prośba - jeśli ktoś z Was posiada jakieś dobraj jakości zdjęcia
lub ryciny powyższych złącz - proszę o kontakt i namiary na miejsce,
gdzie mogę je znaleść.

Grendel