Re: co spowalnia??

Autor: Mirek Zielinski (zielok_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 08:16:51 MET DST

Użytkownik Hod <hodangel_at_astercity.net> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3CA738D1.28002F68_at_astercity.net...
> hej
> jak sprawdzic co mi spowalnia np nagrywanie plyt
> mam wypalarke tdk z predkoscia nagrywania 32
> a osiagam predkosci ok 16 i teraz jesli robie test
> szybkosci tranferu na dysku w programie nero to jest baaaardzo
> wolny w sensie 14000 KB/s i teraz czy to jest wina dysku ??
> mam dysk Seagate ST38420A na stronie seagata predkosc jesgo
> jest podana 5400 rpm
> czy moze to jest wina plyty glownej, tzn kontrolera dysku?? plyte glowna
> mam
> chyba Intel(r) 82371AB/EB
>
> prosze o pomoc

5400 rpm to predkosc obrotowa dysku
14000 KB/s to nie jest znowu taka wolna szybkosc dysku i powinna ci
wystarczyc do ngrania plyty w szybkosci *24 (150 KB/s *24 to okolo 3600
KB/s).
A nagrywarka podlaczona do osobnego kontrolera?
Moja rada to zinwestuj w inne nosniki i zobacz czy na innych jest w porzadku
(tzn kup takie ktore umozliwiaja nagrywanie na nich w szybkosci przynajmniej
*24)

Zielok
www.3dglare.prv.pl