Re: Wysokie odświeżanie w monitorach

Autor: Jan F. Kurkiewicz (jankur_at_rubikon.pl)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 07:33:20 MET DST

Użytkownik <slawek_xl_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
 I jak można wykazać prostym doświadczeniem w bywa
> dobrana.

No własnie, prostym doswiadczeniem, mozna wykazać, ze nie jest dobrana...

> Ale chyba nie w laboratoriach gdzie przecież każdy mechanik powinien być
> świadomy niebezpieczeństwa wynikającego z efektu stroboskopowego?

W "waststach" tez mieli swietlówki, ale podzielone na fazy...
> p.s.
> jeszcze o ISO:
> proszę pisz w ISO 8859-2

Od niedawna korzystam z news.rubikon.pl i nie mogę sobie poradzić z
kodowaniem. Przedtem korzystałem z newsów na onecie i było OK. Niby z tego
ISO właśnie korzystam; u mnie jest dobrze, a jak na serwerze, to jak widać
:-(

JFK