Re: Problemy z rysowaniem linii-karta ATI Rage 128 Pro

Autor: Marcin Wojtczuk (r00t_at_boo.pl)
Data: Mon 01 Apr 2002 - 00:08:28 MET DST

begin tomastr_at_poczta.onet.pl quotation:

> Wyjaśniam szczegółowo. Używam programu giełdowego do analizy
> technicznej TradeStation. Rysuje się tam linie trendu. Potem
> automatycznie przedłuża się je w prawo lub w lewo. Wcześniej miałem
> kartę graficzną Riva TNT (nVidia) i wszystko było OK. Ze względu na
> lepszą jakość obrazu zmieniłem na ATI Rage 128 Pro. Teraz zamiast
> przedłużenia rysuje linię pod kątem. Nie pomaga instalacja innych
> wersji sterowników.

To raczej nie jest wina karty graficznej.. Zresztą zobacz w instrukcji,
czy wyświetlanie zależy od sterownika. Podejrzewam bardziej banalną
przyczynę. Pradopodobnie zmieniłeś w programie opcję z przedłużania na
extrapolację (czyli estymację). Może program zaczął estymować wyniki
zamiast brać ostatni ? Sprawdź to. I zapodaj screenshot..

--
        Where do you think you're going today?