Odp: jak to duron pali zasilacze

Autor: Straits (straits_nospam_at_go2.pl)
Data: Mon 25 Mar 2002 - 18:19:37 MET

Użytkownik Andrzej Pinczuk <andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:mjiu9u8d44e0lepapnuplg9jka9i6nm47b_at_4ax.com...

> Pierwsi bohaterzy to nowa plyta ecs k7s5a + nowy morgan 1ghz.
> Po wlozeniu proca i zamontowania radiatora odpala sie zasilacz, wiatraki
> sie rozkrecaja, plyta pozostaje glucha. Po 3 wlaczeniu nawet zasilacz juz
> nie rusza. Poniewaz nie wiadomo co jest przyczyna, w pierwszej kolejnosci
> wzrok podejrzliwosci pada na zasilacz. Wymontowany i podpiety
> do innego kompa tez jest gluchy. Sprawa wiec jest jasna - wydaje sie, ze
> po prostu wielki pech - zasilacz padl w momencie zmiany procka.

U mnie przy przesiadce z Celerona 633 na Durona 900 to samo... padł zasilacz
235W... a to przy przejściu z D 900-tki na AXP 1800+ problemów już nie było
:-)))