Re: komunikat: "dysk nie jest sformatowany, czy sformatowac go teraz?"

Autor: Green_Lin (borsuk_at_borsucza.norka)
Data: Mon 25 Mar 2002 - 14:23:42 MET

W artykule <a7liqa$o1d$1_at_news.tpi.pl> matuss napisal(a):

> Witam
> Taki własnie komunikat pojawia mi sie gdy wchodze na dysk D (odzielny dysk
> twardy).Wszystkie katalogi i pliki widze, ale gdy che sie do nich dostac
> pojawia sie sie wlasnie ten komunikat. Mam tam pelno wiadomosci, wiec nie
> chce go formatowac co moge zrobic?

Do diaska! Podobna sytuacja!

Też mi Windoza chce formatować dysk, i też D: (!).
U mnie jest to partycja primary

Gorzej w tym, że nie mam w ogóle do niego dostepu.
I fdd tez chce mi formatować...

Powiedzcie, co to za "diabły" w tym siedzą?
System Win ME, był odnawiany.

PozdrawiamZbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848