Re: RADEON 8500, klon czy oryg??

Autor: lutek (bla_at_bla.bla)
Data: Mon 25 Mar 2002 - 11:31:00 MET

On Sat, 23 Mar 2002 22:08:51 +0100, "www.Meteoryt.NET"
<marcin_at_polandmet.com> wrote:

ale co z tego ze kupilem jak na trzech kompach probowalem go odpalic i
nic... :-((((( (Duron + abit, oraz Asus + PIII)

ide go oddac i wymienic ...

moze mi cos pomozecie?

plyta SL 75-DRV5 (KT333)
AMD 1700 XP

i nie chce ruszyc, system win2000 na XP tez probowalem

ustawialem AGB na 1X,2X,4X i nic

zaaktualizowalem bios w plycie i nic gggrrrr juz mnie krew zalewa....

po instalacji sterownikow i tak pojawia mi sie tryb standardowy czyli
VGAsave i 16 kolorow :-( a w zasobach pokazuje konflikt z CPU to AGP
ze juz zajete...

a przy szczegolach karty jak wybieram zakladke Details mam blad
"Unable to get CDS card number"

o co chodzi czy karta jest trafiona czy co?

>:))))
>a nie moglbys mi tez kupic ?
>Jestem z Cieszyna wiec mam nie po drodze

Mariusz Mielnik

flashZONE.pl ... i masz wszystko czego potrzebujesz