Re: Rozdzielczością 800 x 600

Autor: Robert Brożek (rbrozek_at_marelli.com.pl)
Data: Mon 25 Mar 2002 - 11:19:35 MET

25 marca 2002 o 09:40, Maximus <maximus_galus_at_hoga.pl> napisał(a):

> Ostatnio na próbę włożyłem nową kartę Nvidia Riva TNT2 model
> 64/model64pro i niestety nie udało mi uzyskać obrazu w rozdzielczości
> 800 x 600 - program univbe z tą kartą nie działa.

Jeśli system to win9x to zmień sterowniki monitora na EIZO (numeru nie
podam, trzeba poeksperymentować) i będziesz mógł bez żadnego dodatkowego
oprogramowania zmieniać częstotliwość odświeżania, jeśli zjedziesz z nią
odpowiednio nisko, to powinno pójść.

| Robert Brożek          |
| rbrozek_at_marelli.com.pl |