Re: Sa gdzies do pobrania sterowniki do starej karty - RIVA TNT 16 MB ?

Autor: volcan (cool_komputery_at_interia.pl)
Data: Mon 25 Mar 2002 - 09:28:00 MET

Użytkownik "bAnan" <leonmt_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Mike G." <gmih_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> >

> ktorekolwiej Detonatory - np. na http://www.benchmark.pl
Bardzo duży wybór różnych sterowników (detonatory, fachmany) jest na stronie
www.nvidia.com.pl.
Jeśli chodzi o detonatory, to raczej jakieś starsze (myślę że najnowsze,
jakie powinno się instalować to 6.50 - jest również wersja oficjalna -
nowsze coraz bardziej po macoszemu traktują karty bez T&L, chociaż
teoretycznie nie powinno być problemów). Odradzam detoantory serii 7.xx
(szczególnie 7.17 - baaaardzo niestabilne, kłopoty z OpenGL). Zresztą po
przeglądnięciu forum strony, o której pisałem wyżej upewnisz się zapewne co
do mojej opinii na ten temat :)
Pozdrawiam :)
volcan