Długość kabla ATA 100

Autor: Staszek (stj_at_go2.pl)
Data: Mon 25 Mar 2002 - 07:48:08 MET

Witam wszystkich.
Mam takie pytanie. Czy spotkał się ktoś z grupowiczów z taśmami EIDE ATA 100
o długości większej od standardowych 45 cm (60 lub 80). Kupiłem ostatnio
obudowe big tower (musiałem) i nie mogę dostać kabla, aby podłączyć kieszeń
na dysk która znajduje się w najwyższym miejscu. Pytałem u siebie w
sklepach, ale wszędzie tylko 45 cm. Wysłałem maile do kilku sklepów
internetowych i odpowiedzi były typu "nie ma, może za kilka dni". Natomiast
z jednego sklepu, myślałem zawsze, że jest to jeden z największych tego
typu, przyszła odpowiedź, że standard ATA 100 nie przewiduje kabli dłuższych
niż 45 cm i dlatego nie mają ich w swojej ofercie. Czy jest to prawda i będę
musiał podłączyć tą kieszeń kablem starszego standardu czyli ATA 33? A może
ktoś wie gdzie mogę dostać taki kabelek jaki mnie interesuje. Byłbym bardzo
wdzięczny za wskazówke.
Dziękuję za informację i pozdrawiam serdecznie.