Problem z PentiumIII 1GHz i płyta SOYO SY-7VCA-E z Socke

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Sun 24 Mar 2002 - 23:10:29 MET

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol_at_PolBox.com> napisał w wiadomości news:a7g4or$bkp$1_at_flood.xnet.com...
> W specyfikacji płyty głównej SY-7VCA-E producent napisał tak:
>
> PROCESSOR:
>
> FC-PGA 370 Pentium III Processors up to 933MHz
> with 100/133MHz FSB
>
> Socket 370 for Celeron Processors
> with 66MHz FSB
>
> No i mam tu panie klops... Skąd wynika ograniczenie do 933MHz?
> Nie można wsadzić do tej płyty czegoś szybszego? Dlaczego?
> Czy procki P!!! 1GHz mają inne podstawki? A może inne zasilanie?

Wsadzilem w płytę Pentium 1GHz i fiasko. Nie działa :-(
Kompletna gleba! Udało mi się zwrócić procesor ale graniczyło
to z cudem bo przecież otworzyłem niegrzecznie pudełko...

Teraz kupiłem do tej płyty Celerona 950MHz i boję sie go otworzyć ;-)
Wprawdzie jest nadzieja większa że w niej zadziała bo procek jest
na FC-PGA (tamten był FC-PGA2) ale wciąż się boję bo płyta nie ma
mnożnika 9.0 ani 9.5 a takiego wymaga Celeron 950/100MHz... Co robić?
Jeśli tego otworzę i nie zadziała to już mi sprzedawca drugi raz
łaski nie zrobi i nie przyjmie spowrotem a ja się wtedy pochlastam ;-)

Pomocy!
Pomóżcie mi to wyjaśnić czemu P!!!/1GHz nie zadziałał?
Czy jest jakaś szansa, że Celeronek 950MHz zadziała?