HP DeskJet 4000 nie drukuje pod Win98 ?

Autor: M.Szelc (szelc_at_go2.pl)
Data: Sun 24 Mar 2002 - 22:48:04 MET

Witam !!!

Przeinstalowałem szwagrowi system z Win95 na Win98 bo mu się wysypał z
powodu błednych sektorów na dysku i zainstalowałem nowy modem (Pentagram).
Ponieważ ktoś poprzednio namieszał w BIO-ie wprowadziłem standardowe
ustawienia. Po tych wszystkich zabiegach i zainstalowaniu nowych
sterowników dla drukarki HP DeskJet 400 okazało się że drukarka nie chce
drukowac pod Win98 pomimo, że drukuje poprawnie pod DOS-em. (Wcześniej pod
Win95 i starymi sterownikami drukowała). Gdzie pod BIOS-em sprawdzić ze
możliwa jest dwustronna transmisja do LPT1. Czy mozliwym jest aby do tej
drukarki dostarczano kable z ograniczoną ilością żył uniemożliwające taką
transmisję? Prawdopodobnie pod Win95 i starymi sterownikami nie była ona
konieczna. (Starych sterowników już nie posiadam!)
Dodam jeszcze, że komputer to Fujitsu 233MMX. Proszę o poradę