Re: ACPI Controller

Autor: Mariusz Borkowski (mab_at_net.pulawy.pl)
Data: Sun 24 Mar 2002 - 22:19:52 MET

In article <a7ldpr$qod$2_at_absinth.dialog.net.pl>, Zbig.Drwiega wrote:

> IRQ 9 wg.informacji systemu jest u mnie wolne.
> A karty sieciowej zainstalować nie mogę :-(
> Jako PnP nie jest wykrywana.
> Podpowiadam jej programem 3c509, jak powinna wygladać...
> A jest nią stareńka 10-tka - 3c509 TPO.
> Usilnie ustawia sie na 0x300 i IRQ10
> Nie mogę sobie z nią dać rady:-(

No to standardowa procedura instalacji kart ISA:
1. W 3c5x9cfg wylacz PNP i ustaw wolny adres i IRQ
2. W CMOS Setup wybrane IRQ zaznacz jako uzywane przez karte
   ISA ("Legacy ISA" lub cos podobnego)
3. Jezeli wciaz nie dziala to pewnie konflikt adresow,
   zmien na inny.

--
                                           Mariusz Borkowski
                                mailto:borkowsm_at_ii.pw.edu.pl