Re: Jaki tuner telewizyjny ??

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Sun 24 Mar 2002 - 21:24:11 MET

"Gunman" <gunman_1_at_wp.pl> OdpowiedŸ na

> Witam !
> Zastanawiam się nad kupnem tunera TV, ponieważ jestem raczej laikiem
> odnośnie sprzętu
> proszę grupowiczów o poradę - co kupić ?.
> Intersuje mnie możliwość capturingu (chyba tak się to zwie :-) ) - ale
> w ten sposób żeby można zapisywać jednocześnie wizje i fonie z tunera
> do pliku, obsługi radia, ew. pilot i możliwośc pracy w oknie ( z tego

Jeśli nie interesuje Cię stereo a chcesz używać karty pod W2000/XP to na
100% sprawdzoną kartą jest FlyVideo98FM.
Jeśli W98/Me to moży być jakakolwiek inna. Ale koniecznie na BT8x8.

Pozdrawiam

--
Piotr Sobolewski GG:1976488
adramel_at_nets.pl http://www.adramelech.prv.pl