usb na sledziu

Autor: SimonX (szb_at_poczta.fm)
Data: Sun 24 Mar 2002 - 15:15:30 MET

Witam

mam plyte Soltek p54-u5 na chipsecie mvp3 i chce wyprowadzic z niej porty
usb
w instrukjci mam opis portu usb - jest 16-to pinowy - po 8 pinow na jeden
port
z czego az 5 z tych osmiu to GND (uziemienie?)
wyglada to tak
1
Vcc ;D0- ;D0+ ;G ;Vcc ;D1- ;D1+ ;G
G ;G ;G ;G ;G ;G ;G ;G
2

mam sledzia do Abita kt7 i nie jest mi w nim potrzebny ale on ma wtyczke
10pin
i wnioskuje ze nie bedzie sie go dalo podpiac bez przerobek

moge kupic sledzia z wtyczkami 5 pin
rozumiem ze beda to piny V D+ D- GND
a ten piaty pin po co?

i znacie jakis sposob zeby sprawdzic taki port jak juz podlacze?
bo nie chcialbym spalic aparatu cyfrowego ... :-)

--
pozdrawiam, Szymon