Re: Asus A7V133 wstaje i sam sie po 1 sek wylacza z piskiem :\

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Sun 24 Mar 2002 - 12:47:29 MET

Wojciech Giersz nie zobaczyl begin__(a powinien :P) ale za to
naplodzil :

> Skombinuj iPanel (koniecznie z instrukcja!) i podlacz. Bedziesz
> wiedzial przynajmniej na czym sie wyklada -- mialem nieco zblizone
> problemy z CUSL2-C, dzieki temu urzadzonku je zdiagnozowalem (kod
> OB -- inicjalizacja PnP szla na drzewo).

olac to , oddalem ja , w srode mam miec nastepna , pewnie znowu jakas
naprawiana :) tak to jest jak sie oszczedza :)

> Oddaj, wez plyte innego producenta -- Asus schodzi na psy w tempie
> zastraszajacym.

niee Asus jest miodzio , poczytaj moja odpowiedz do sieibe w tym watku
:) z wlasnej gupoty oddalem dobra plyte bo nie wiedzialem ze jest
sprawna :)))
Teraz mialem po prostu niefart :(

> :( Abit mial tylko chwilowy okres slabosci, ci zas
> leca w dol jak samobojcy z Golden Gate.

cos ty , abit to syf :(
BH6 smierdzi na kilometr , nigdy jusz nie chce reanimowac takiej plyty
(2x przelutowywalem jej mosfety bo sie jarala :\)

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod
http://tacops-forum.pulse.pdi.net/