Milczacy AMI_BIOS

Autor: Green_Lin (borsuk_at_borsucza.norka)
Data: Sun 24 Mar 2002 - 01:04:57 MET

Historia:
"zamilkł' komp na płycie M726 PC100
Majac zamiar się przestawić na mocniejszy procesor(z PII350)
 zrobiłem to - Celeron900- na innej już płycie.
Ale trzeba by jednak tego PII350 i M726 uruchomić.
Nie sprawdziłem,dlaczego ta płyta zamilkła... Może WinCih??
Teraźniejszość:
Miałem zgrany stary BIOS, ale "padła" dyskietka.
Przeczytałem www.bios.help.pl i www.magsoft.com.pl/~rsokol/bios/flash.html
Nieaktualne sa już chyba rady w rodzaju:
 c:\ format a: /s
 bo Windowsy mówią, żeby robić startową przez Start-Ustawienia_Dodaj,usuń
A na startowej 100mln. sterowników.:-(
Aktualizacja stron? :-)
Które sterowniki zostawić, z dyskietki robionej - jako startowa?

Pytanie takie:
czy poskutkuje proponowana "podstępna" zamiana nazwy BIOS-u nie_oryginalnego
 (bo się stracił) na "amiboot.rom"- by ożywić płytę?
Jeśli nie - to co dalej? Wymiana płyty?

PozdrawiamZbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848