Re: Flatron Vs DynaFlat

Autor: Tomek (labeo7_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Mar 2002 - 22:36:02 MET

Użytkownik "Pablo" <beer_at_silesianet.pl> napisał w wiadomości
> Jakie sa wasze opinie na temat monitorow LG Flatron kontra Samsung
Dynaflat?
> Czy oprocz ceny sa jakies zasadnicze roznice w np. jakosci
> obrazu/awaryjnosci itd.?

Mam monitor LG Flatron 795FT Plus jego zalety to
- dobry kontrast obrazu
- zlacze z gniazdami USB
- no i moze dotykowe sterowanie OSD
Co do Samsunga to ma go kolega w pracy i osobiscie uwazam ze samsung ma
ladniejsze kolory. W LG sa one troche bledsze, ale to tylko moje wrazenie. A
awaryjnosc podobna kazdy moze sie zepsuc, ale nie musi :-).
pozdr