Re: UPS

Autor: ..::TP::.. (gero_at_pl.box43)
Data: Sat 23 Mar 2002 - 21:24:05 MET

> Jaki zakupić UPS pod następujący zestaw;

Ja bym kupil najtanszy model APC, chcociaz oczywiscie jest
wiele innych ale mam sentymencik :) Pozatym ma on w sumie
wygladzac napiecie z sieci wiec o wielkiej pojemnosci nie
jest potrzebny. U nas w pracy jest chyba szescsetka (dokladnie
nr. nie pamietam) ostatnio napiecia nie bylo a na tym upsku sa
3 serwery wytrzymaly 20minutowa przerwe - oczywiscie monitory
wylaczone :)

> Co myślicie o sprzęcie używanym?

Ciezko sprawdzic jaki jest stan baterii na poczekaniu.
Pozniej sie moze okazac ze trzeba nowe kupic i wyjdziemy
jak bysmy nowy UPS kupili.