Re: CO KUPIC? POMOCY :)

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Sat 23 Mar 2002 - 15:48:39 MET

Użytkownik haakon <haakon_at_interia.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a7g3le$rq8$1_at_news.tpi.pl...
> jutro jade na giełde komputerową i mam dylemat co kupic.
> mam do wyboru (tzn zastanawiam sie nad :) :
> CELERONEM 1.2 TUALATIN + PLYTA ABIT ST6R
> no i nad ATHLONEM tylko w przeciwienstwie do Celeronow nie mam pojecia jaka
> plyta bylaby najlepsze no i do jakiego proca ktory nie bylby za drogi a
> wydajny
> moj typ plyty to ABIT KT7A + ATHLON 1600+ (1.4GHz)
> pomozcie mi, komp bedzie raczej do grania i internetu zadnych powazniejszych
> uzytkow nie mam zamiaru na nim odpalac . No i jeszcze troszke muzyki :)
> [...]

AthlonXP1600+ , Shuttle AK31 v3.1 na KT266A_ , 256MB DDR,
jakiś GF2Ti - powinno Ci spokojnie wystarczy do grania w nowe gry 3D
i internetu pod Win98SE (pod Winxp przydałoby się + 128MB)

Poza tym na kt266A będziesz mógł kiedyś jeszcze dużo szybsze
procesory zainstalować, Celki się skończą na 1.4-1.5Ghz.

PeJot