Re: Duron vs Duron

Autor: Adramelech (adresu_at_tu.nie.ma)
Data: Sat 23 Mar 2002 - 14:19:34 MET


"Zrath" <zrathen_at_zrathen.mine.nu> OdpowiedŸ na
news:a7hdup$g0j$1_at_h1.uw.edu.pl:

>> Wyliczenie jednej klatki animacji, mało skompilowanej sceny z radiocity
>> w Max4.25, w średniej rozdzielczości na D850_at_901 trwa ~10minut. A często
>> trzeba liczyć jedną klatkę przez Multi pass effeckt, na mini 10 passes.
>> Wtedy z 10 minut robi się półtorej godziny. Pomnóż sobie to przez 10
>> sekunk animacji, czyli 250 klatek. 16 dni liczenia. Dla głupich 10 s.
>
> jesli się chcesz tak bawic to:
> spraw sobie system dualny ( 2 x CPU )

Kogo na to stać?

> lub kup karte Pure ( wspaniała maszynka do renderingu
> http://www.art-render.com/products.ihtml?page=purespecifications )

Znam to. Zwykła zabawka. Nie liczy global ilumination, nie liczy caustików.
Jakość renderingu porównywalna ze scanline maxa. W sam raz do prawiewów;-)

Pozdrawiam

-- 
Piotr Sobolewski GG:1976488
adramel_at_nets.pl http://www.adramelech.prv.pl
"My jsme Borg. Odpor je marný, budete asimilováni..."
http://www.nets.pl/~adramel - artykuł o zgrywaniu przez karty TV.


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:32:13 MET DST