Re: LAPTOP - prosze o opinię- też pilne ...

Autor: ZFK (twapaj_at_nospamwp.pl)
Data: Sat 23 Mar 2002 - 13:53:13 MET

> tylu wcale sie nie kreci a z lewego boku wydmuchiwane jest powietrze...
> czy ten laptom ma 2 wiatraki ? co jest grane?
> a jak ma 2 to do czego jest ten z tylu i czemu nie dziala??

ten z tylu wlacza sie jak zbyt wzrosnie temperatura wewnatrz. u mnie jest
podobnie (compaq1200). co do drugiegio wiatraka - jest to mozliwe, bo teraz
pakuja do tych kompow radeony i proce gigahercowe, ale na moj nos to tam nic
wiecej nie ma (posluchaj uwaznie, ucho prawde ci powie :-) ). co do tego z
tylu - u mnie cos w kompie padlo i kreci sie teraz non stop na full obrotach
gdy tylko podlacze kabel od zasilania. Wczesniej bardzo rzadko sie wlaczal,
a jezeli juz to powoluuuuutku.... przyspieszal np jak sie zatkalo otwory
wentylacyjne i sie wszystko gotowalo. pozdrawiam. wawrzyn