Re: Napięcie procesora Intel Pentium MMX 200

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 23 Mar 2002 - 00:00:18 MET

Wojciech Giersz wrote:

> Kazdy to na pewno nie, chociazby z tego powodu, ze takiego jeszcze na oczy
> nie widzialem. A troche ich mi sie przez rece przewinelo. Podejrzewam
> jednak jakies niesztampowe rozwiazania w plytach glownych (bo np. na tych
> opartych o Aladdina IV mozna bylo omijac blokade mnoznika w 166MMX, wiec
> byc moze jakies ustawienie dawalo odwrotny skutek :) ).

Szkoda, że ja miałem styczność wyłącznie z FX/VX/HX/TX/starsze_VIA ;-(
Ale zastanawia mnie co innego: pisało, że procek chodzi na więcej
(np. w BIOSie), czy to było widać (np. CheckIt itp.)?

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|