Re: SB LIVE i SB AUDIGY

Autor: Zeb Corpse (zebcorpse_at_interia.pl)
Data: Sat 23 Mar 2002 - 07:03:22 MET

"Pawel G. \(KRAKOW\)" <dopesson_at_poczta.onet.pl> wrote in

> Witam!
> mam 2 wazne sprawy.
> 1. jaka jest faktyczna rznica pomiedzy SB LIVE i SB AUDIGY? Czywarto
> soe przesiadac z Live na Audigy?

Lepsze brzmienie (dac). Lepszy (precyzyjniejszy) dzwiek 3D w "starych"
grach na EAX2 (nowy chip). Lepsza wydajnosc, Audigy mniej obciaza proca.
No i SOF2 ktory bedzie obslugiwal EAX3... :) Jezeli masz watpliwosci,
przejdz sie do kogos, kto ma Audigy i posluchaj je w akcji. Sam
zadecydujesz.

Zeb Corpse.