winda nie widzi dysku z laptopa .

Autor: PowerLuser (akg_at_alpha.net.pl)
Data: Fri 22 Mar 2002 - 01:00:35 MET

howgh

Dysk fujitsu mhf 2021 at ,
według naklejki na dysku : cyl = 4200, heads = 16 , sectors = 63 , 2167 MB
a według partition magic'a cyl = 524 , heads = 128 , sec =63 , 2167 MB

    Problem polega na tym że nie mogę przegrać danych z tego dysku ponieważ
system go nie widzi .Na laptopie jest ok , a po podpięciu do kompa
stacjonarnego
i ustawieniu biosa winda nie widzi dysku , a jak zobaczy to wyświetla że
brak dostępu .Próbowałem wszystkich kombinacji : large , lba , normal , auto

Może ktoś ma pomysł co z tym fantem zrobić ?