Problem z HP840

Autor: pilocik (pilocik_at_priv.onet.pl)
Data: Fri 22 Mar 2002 - 19:42:00 MET

Witam.
Wybaczcie jesli NTG ale problem wystapil po zmianie drukarki wiec tego sie
czepiam choc moze to byc tez WIN lub Subiekt.
Zmienilem HP690 na HP840(LPT) i drukujac np.faktury z Subiekta(wersja DOS
ale pracuje w W98SE)
czesto w roznych , losowo wybranych miejscach drukuje mi np.S6H lub S10H ,
czasem powieksza i pogrubia kilka wyrazow - ogolnie mowiac kaszana na calej
linii.
Drukujac cokolwiek z windy jest OK ale tylko do czasu wydruku z
Subiekta.Pozniej nie moge nic wydrukowac bo dostaje komunikat o zle
ustawionym porcie.Sterowniki ( takze pod DOS) zainstalowane,winda
przeinstalowana,Subiekt tez.
Problem nie wystepuje jesli w biosie ustawie SPP ale wtedy nici z drukowania
czegokolwiek z windy.
Czasem w akcie desperacji gdy drukuje piaty raz ta sama fakture mam ochote
odkurzyc starego NEC-a 9-iglowke .Czy jest na to jakas rada ?

Pozdrawiam.