Re: Asus P55T2P4 i porty COM

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM)
Data: Fri 22 Mar 2002 - 19:29:28 MET

Radoslaw Sokol nie zobaczyl begin__(a powinien :P) ale za to naplodzil
:

> Hi,

> Do śledzia to się bierze multimetr (ew. bateryjkę i żarówkę),
> rozpiskę gniazdka PS/2, rozpiskę gniazda na płycie, długopis,
> kartkę, i ma się na 100% pewne oznaczenie wszystkich pinów
> śledzia :)

ja jusz nie bede sie tak bawil , mam uraz psychicznty , pierwsa mi sie
spalila moja kochana mysza m$ z rolka , byla BAJECZNA :((((
Teraz dym poszedl z logitecha .. koniec experymentow , ps2 wymyslil
jakis idiota i tyle :\

Pozdrawiam.

--
RusH   // BigTowerATX CaseMod