Re: Sprzet do divx

Autor: PeJot (skasuj-tokpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Fri 22 Mar 2002 - 19:20:02 MET

Użytkownik al <alekland_at_box43.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a7cos6$484$1_at_kujawiak.man.lodz.pl...

> wszyscy mowia o prockach, pamieciach, grafikach muzykach...
> wazny jest tez twardy dysk/cdrom, jak ktos ma cdroma bez dma,
> a obecnie wiekszosc _tanich nie ma dma_ tylko pracuja jako pio-4, to nie ma
> o czym mowic

LOL!
Jak urządzenie wspiera pio4 to również działa z mwdma1 lub 2.
To że nie obsługuje udma33 nie oznacza że nie można korzystać
z usług dma...

BTW.
Osobiście zauważyłem że jednak karta dźwiękowa też jest ważna dla divx,
sterowniki do niektórych (np. AC97) dziwnie działają z kodekami i czasami rwie
na dość silnym sprzęcie.

PeJot