Re: Samsung 17" 757DFX vs LG 17" 795FT+ FLATRON

Autor: Łukasz R. (rezystor_at_poczta.wp.pl)
Data: Fri 22 Mar 2002 - 15:42:33 MET

Użytkownik "Sylwester Liponoga" <slay_at_wcy.wat.waw.pl> napisał w wiadomości
> Witajcie szanowni grupowicze...
> Problem jak zwykle. Zamiar kupna monitora. Artykul glownie kieruje do
> sprzedawcow sprzetu komputerowego. Zaznaczam, iz oczekuje rzetelnego
Witam

kupiles juz monitor?

mam ten sam problem....zastanawiam sie nad tymi dwoma modelami....osobiscie
wolalbym LG bo ładniejszy-PŁASKI ekran, ale pasmo przenoszenia az o prawie
50MHz wieksze ma samsung- przez to chyba wysze odswiezanie na w
poszczegolnych trybach i maksymalna rozdzielczosc tez.....a moze jeszcze
jakis inny model
np AOC7klr nie widzalem go osobiscie ale ma parametry jak LG i tanszy

jak kupisz to daj znac...ja jestem w kropce-ten monitor bedzie mi sluszyl
5-6 lat poprzednia 15 daewo sie juz 'skonczyla'
moze mi doradzisz? :)

pozdarwiam
Łukasz R.