Re: Kontroler ATA do Abit BH6

Autor: OlO (plinski_at_spam-protection.polbox.com)
Data: Fri 22 Mar 2002 - 15:44:33 MET

> Dzieki za rzeczowa odpowiedz, przynajmniej sie upewnilem
> i utwierdzilem we wlasnych przekonaniach :-[
> Dziwi mnie to jednak, ze przez jakis czas nie mialem z tym,
> tzn szedl download/upload i jednoczesnie moglem z powodzeniem
> wypalac plytki 24x. Nagle sie to zaczelo nie wyrabiac, teraz
> nawet przy 16x bufor odczytu dysku momentami spada :-[

Problem może by wieloraki:
1. Potrzebne jest wywalenie śmieci z kosza, temp, itp.
oraz defragmentacja dysku.
2. Masz Win9x i już nadszedł czas na reinstalację systemu.
3. Świeżo zainstalowany/upgradeowany program antywirusowy
skanuje pliki ściągane/nagrywane na CD i spowalnia transfer dysku.
4. Zmieniłeś program do obsługi ruchu sieciowego i teraz jest
większe obciążenie dysku.

A być może jeszcze cos innego ....

OlO