Re: Pytanie dot. SDI i faksow

Autor: krzysiek (elektronsi_at_poczta.fm)
Data: Fri 22 Mar 2002 - 13:52:13 MET

ad1. Nie mozna przesylac i odbierac faksów przez SDI

ad.2. Ten drugi komputer podpinasz do twojego najlepiej (najtaniej) 2
sieciówki + skretka. Twój komputer udostepnia polaczenie temu drugiemu.

ad3. SDI jest podlaczone do linii telefonicznej nie blokujac jej mozesz
dzwonic i surfowac po sieci. Oczywiscie podczas dzwonienia transfer nieco
spada.

Pozdr. Krzysiek
Uzytkownik "Maciej Oksienciuk" <maciek_at_strefagsm.pl> napisal w wiadomosci