Re: Czy i jak podzielic dysk 40 GB?

Autor: towarzysz Vader (vader_at_nospam.regionalna.net)
Data: Fri 22 Mar 2002 - 12:11:22 MET

Grov wrote:

> Dokladnie, tak... chyba 95% programow ma wpiszy do rejestru bez ktorych nie
> ruszy...

Pierniczycie panowie. Oczywiscie jest grupa softu, ktory jest bardzo oporny.
Wiekszosc DOBREGO oprogramowania potrafi sobie stworzyc na nowo wszelkie
wpisy w rejestr. Najwyzej wasze ustawienia szlag trafi. Poza tym zawsze
mozna zrobic export rejestru programu i juz po klopocie. Jak na razie nie
udalo mi sie tylko Ofisa zmusic do pracy bez instalki (choc przyznaje, ze
nawet nie probowalem z nim walczyc :-) ). Caly pozostaly soft chula az milo.
Caly oczywiscie znaczy ten, co ja uzywam a nie ten, co wam sie wydaje,
ze powinienem :-))).

Dzialam w ten sposob od ponad 3 lat a zdrowotny format mam co okolo
pol roku. wiec nie wymyslajcie glupot, skoro sami nigdy tego nie
robiliscie!!!

--
towarzysz Vader - vader_at_nospam.regionalna.net
         http://www.regionalna.net/