uszkodzony bios?

Autor: Adrian Napieralski (redscorpion_at_aztec.pl)
Data: Fri 22 Mar 2002 - 11:04:14 MET

Mam w domu dwa kompy, w tym jeden wlaczony non stop, z linuksem na
pokladzie.
Ostatnio musialem go zrestartowac i mialem nastepujaca sytuacje:
Po starcie kompa, kiedy u gory pojawia sie typ karty dzwiekowej, nagle
pojawilo mi sie "BIOS checksum error" i wszystko stawalo. Po kilukrotnym
zresetowaniu (to samo) wylaczylem go z sieci, wlaczylem, ale nie pomoglo. W
koncu jakos tak zrobilem, ze po restarcie, kiedy ukazal sie typ karty graf,
ale jeszcze przed tym komunikatem wcisnalem del chcac wejsc do biosu. Efekt
byl taki, ze system ruszyl! Teraz wszystko chodzi ok, ale zastanawiam sie,
co bedzie po kolejnym restarcie. O co tu chodzi?