Re: Kontroler ATA do Abit BH6

Autor: OlO (plinski_at_spam-protection.polbox.com)
Data: Fri 22 Mar 2002 - 09:56:14 MET

> Szczegolnie mi to doskwiera gdy korzystam intensywnie z sieci
> (bardzo szybkie lacze) i probuje cos wypalac
> z szybkoscia 16x-24x. Dysk momentami zwyczajnie sie nie wyrabia,
> mimo ze nagrywarka jest sama na drugim kanale.

Dodatkowy kontroler niewiele ci pomoże - jeśli jednocześnie
zapisujesz coś z sieci i czytasz dane do nagrania to po prostu
głowica nie nadąża ze skakaniem pomiędzy sektorami ;-).
Dyski 5400 ATA66 zazwyczaj nie wykorzystują możliwości
ATA33 i dodatkowy kontroler nie zwiększy wydajności w
twoim przypadku.
Też mam BH6 i dokupiłem sobie kontroler ATA100
z powodu liczby urządzeń IDE - osiągi dysku 8.4GB ATA66
nie wzrosły.

Pozdrawiam
OlO