Re: NEC FE750+ ... pasek?

Autor: ROBAL (aszypulaa_at_wp.pl)
Data: Fri 22 Mar 2002 - 09:22:15 MET

> Jestes dupa, ze wziales. Powinien ci wymieniec na NOWY. A "nowy" dla
> mnie oznacza w oryginalnym opakowaniu bez sladow uzycia. Rozbebeszone
> sterowniki oznaczaja, ze cos ktos przy nim robil. chyba, ze mu byly
> dyskietki na gole dupy potrzebne ;-)))
>
> Gdybys pomarudzil i od razu zadal zwrotu kasy to przypuszczam, ze
> znalazlby sie kolejny, tym razem zapakowany model :-). Po prostu chcieli
> sie pozbyc grata. A serwisowane, wedlug mnie, nie powinny chodzic w
> pelnej cenie. Przynajmniej ja bym takiego ca pelna cene nie kupil.

    Nie dupa, nie dupa, znowu wymieniłem, tym razem na 100% nówke ;-). Już
jest prawie idealny, choć ... [czasami widze niewyraźne pionowe paski z
prawej strony monitoru, zaznaczam, nic nie piłem ;-)]. Ale już mam dość
jeżdżenia do serwisu [serwisanci spox ludzie ;-)].
    Dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Pechowy użytkownik NEC'ów: ROBAL