Re: Seagate Barracuda IV 80GB !?!?

Autor: Artur (ahan_at_zg.home.pl)
Data: Fri 22 Mar 2002 - 02:06:50 MET

Zastanawia mnie fakt, czy smscan.exe usuwa "terkotanie", czy tez piski. Mam
Barracude IV 60 i 80 gb i obydwa strasznie piszcza. Nic nie dalo wyciszanie
obudowy. Co jakis czas (nieokreslony) jak zaczna piszczec (sinusoidalnie -
bardzo wysoka czestotliwosc), to przychodzi ochota na potraktowanie
komputera butem.
Oczywiscie smscan.exe uruchamialem wielokrotnie (oczywiscie w dosie),
rowniez AAM ustawilem na quiet, nic..
Zastanawiam sie, czy moje modele sa uszkodzone??

Pozdrawiam,
Artur