Cichy dzwięk w DVD - POMOCY!

Autor: Wawrzyniec Chróścicki (wrzek_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Thu 21 Mar 2002 - 22:04:34 MET

Witam,

Czy ktoś spotkał się może z taką sytuacją, że wszystkie
dzwięki są ok (MDI / Wav a nawet płyty muzyczne CD)
tylko dzwięk z DVD jest bardzo cichy (tak 5% głośności
w porównaniu do innych).

Dodam, że mam SoundBlastera Live 1024 i DVD Pioneer 104.
Wszystkie kombinacje 'rozszerzonych' ustawień głośności
przetestowałem. Mixer i ustawienia multimediów też
wymęczyłem, nawet kabalek z DVD do karty zmieniłem... i nic.

Z góry OGROMNE dzięki za pomoc,
Wawrzek