Re: Co byscie wybrali? (19')

Autor: Krzys-iek (krzys-iek_at________wp.pl)
Data: Thu 21 Mar 2002 - 21:45:38 MET

Użytkownik "Olej" <olej_at_acn.waw.pl> napisał w wiadomości
> opinia na tomshardware, ze ma lekkie znieksztalcenia na dole ekranu no

ale to sie tyczy konkretnego modelu !! :)
mozesz trafic na lepszy i gorszyyyyyyyyyy 3x
wiec musisz wybrac i tak sam - ogladajac !

> awaryjnosc tej marki. Jest ona wysoka? Ktos mial jakies przykre
> doswiadczenia?

tylko z CD LG byly w rodzinie tragwedie :) o monitorach nie wiem

> Monitor to zakup na dosyc dlug czas, wiec bardzo mi zalezy, by byl bardzo
> trwaly.

> Samsung ma troche gorsze odswiezanie. (1600x1200x75 HZ), nie jest

powiedz mi czy bedziesz w niej pracowal :) ?

> Co byscie polecili? Zaryzykowac LG czy nie warto? Bardzo prosze o jakas
> opinie.

w sumie nie wiem - kto da wieksza gwarancje i jaki monitor po testach twoich
ci sie bardziej spodoba brac