Re: Wydajna płyta pod INTELA PIV

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Thu 21 Mar 2002 - 18:50:16 MET

"exbros" <exbros_at_poczta.onet.pl>, wrote in

> a) Ponieważ takie rozwiązanie sprawdziłem empirycznie i wg mnie jest
> the best.

To sie pisze "IMHO" albo "moim zdaniem"

> b) Jeśli P4 to tylko z RIMMami. Jeśli procesor Intela to (tylko) z
> chipset'em Intela...

Przedastaw jakis dobre argumenty dlaczego.

> c) Patrz a)

NIe przekonuje mnie punkt a.

> d) Od zestawu drogiego (a takim na pewno jest P4+RIMM) wymagam 100%
> niezawodności i stabilności -

A wiec twierdzisz, ze tylko te plyty daja 100% stabilnosci.

> a do płyt tych właśnie producentów mam największe zaufanie.

Tak jak wczesniej dospisac "IMHO" albo "moim zdaniem"

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!