Re: jaki program by windows powtarzal ruchy myszka i klawiatury ???

Autor: jarosław jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Thu 21 Mar 2002 - 14:01:24 MET

Leszek Kozlowski wrote:

> witam
>
> jaki program moze mi posluzyc do powtorzenia kilkaset razy pewnej czynnosci
> w windows to znaczy w odpowiednim momencie klikniecie, przejsci do innego
> programu klik wklej i tak iles tam razy

to jest grupa o sprzecie....
raczej nikt Ci tu nie pomoze....

no chyba ze jakos "sprzetowo" chcesz to rozwiazac....
musialby to byc jakis programowalny sterownik i jakies mini manipulatory
do wciskania klawiszy....

:-)))

PS
nie pisz crosspostow

  jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
  mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
  zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek