Re: 3 pecety z netem

Autor: Broda (cannibalus_at_wp.plSPAM)
Data: Thu 21 Mar 2002 - 13:55:16 MET

> Jaka powinna byc konfiguracja dla 3 komputerow.
> 1 komputer ma miec SDI, 2 karty sieciowe, win 2000 prof.
> 2 komputer karte sieciowa, win me
> 3 komputer karte sieciowa, win 98 se
> Wszystkie zlaczone kablem krzyzowym.
>
> Interesuje mnie konfiguracja IP by to wszystko sie trzymalo.
> Jaki program rozdzieli im lacze bez uzycia Huba ?
> WinGate sobie z tym poradzi ?

Pytanie zdecydowanie NTG, ale na twoim miejscu olałbym winde, postawił
routerek na linuksie ( freesco), komp może być ostatnim szrotem, kupił huba
za 120 złoty ( wtedy jedną katrę masz mniej) i nie pierdzielił się w
konfigurqcje win routa, czy win gate.

Ten sposób się sprawdza IMHO najlepiej. kupa ludzi z SDI tak ma, no i zawsze
można dopiąć jakiegoś usera, tak samo możliwości konfiguracji są duuuże, To
by była juz sieć pełna gębą, no i najtańszym kosztem, a dobra, w dodatku IP
masquarade robi za firewall.

P.S. pytanie to możesz zapodac na pl.comp.networking tam napewni ci ktoś
odpowie

Pozdrawiam
Przemek