Re: Jakie CD-R najlepsze ?

Autor: jarosław jaszewski (jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl)
Data: Thu 21 Mar 2002 - 13:29:24 MET

<<>> wrote:

> Kupiłem sobie nagrywarkę Teac, która może nagrywać płytki CD-R z pędko?ciš
> 24x. Na rynku jest mnóstwo płytek producentów typu PRINCO, TITANIUM,
> ESPERANZA.......
> Które płytki polecacie do szybszego nagrywania ? Jakie sš wasze
> do?wiadczenia ?

Wszystkie nadaja sie szybko nagrywac..... wszystkie juz sa minimum x24 a
duzo juz x32

Z drozszych plyt "pudelkowych" polecam Verbatima, TDK, Dysna, Kodaka
(tego ostatniego juz chyba nie beda robic)
no moze jeszcze Platinum

  z takich tanszych (nie znaczy gorszych) plyt sprzedawanych na walku
polecam Platinum, Princo (niektrzy ich nie lubia a ja mam ich okolo 200
nagranych i wszystko jest OK) , moze Esperanza.... - ostatnio sa coraz
lepsze...

pozdrawiam

  jaroslaw jaszewski   D.S. T15 Hades   Politechnika Wroclawska
  mailto:jaroslaw.jaszewski_at_plusnet.pl  icq 23771667
  zobacz: http://www.glajty.prv.pl/ by AStek