Re: ech _ten ECS K7S5A ;)))

Autor: Piotr Traczykowski (ptracz_at_ippt.gov.pl)
Data: Thu 21 Mar 2002 - 10:48:27 MET

Użytkownik "TM" <qweasdzxc_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> A z jaką pamięcią? Zamierzam kupić właśnie z Duronkiem 1000, a posiadam z
> poprzedniej konfiguracji 2x128MB PC133. Gdzieś widziałem wzmianki z
> problemami z SDRAM, a w szczególności gdy są 2 kości.
Ja mam w pracy ECS K7S5A (rev.2) + Duron 700 + 2x512 MB RAM (czyli 1GB - max
jak na ta plyte) - nie ma zadnych problemow, co ciekawsze pamiec chodzi mi
na 133 mimo ze na Abicie KT7A za nic ruszyc nie chciala powyzej 124 - wiec
nie mowcie ze ECS jest kiepski, co ciekawsze w domu zmienilemk7s5a na
solteka drv2 i cos ciekawego wyszlo - sis735 ma wydajnieszy o jakies 8%
kontroler dysku twardego (sprawdzane sandra i nu).

Piotr