Re: Mam juz praawie gotowy komputer... no wlasnie prawie

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Thu 21 Mar 2002 - 09:33:03 MET

januszek <kezsunaj_at_ktory.mowi.spamerom.nie.irc.pl> wystukał
(news:l1vh9u8iu1hrpqo8q4pve8on1c8fhek1p5_at_4ax.com):

> Nie koniecznie. Ale jak wpisze w wyszukiwarce Abit to znajde bez
> problemu jakis support z Biosem czy opisem podstawowych problemow. A
> jak wpisalem Epox... To mydla, powidla i nawet sextelefon sie trafil
>:) Po za tym w naszej rzeczywistosci sprawdza sie ze tanie mieso jedza
> psy.
A probowales wpisac np. "+Enmic +BIOS"? Dlaczego renomowanego
producenta plyt obarczasz wlasna niewiedza?

> W koncu z jakis przyczyn Abit kosztuje 200 zl a Asus 300 zl
> wiecej.
Dokladnie z takich samych przyczyn, dla ktorych placisz za Aspirin
Protect 8 zl, a za Polopiryne S ok. 1 zl, pomimo, ze ta druga procz
kwasu acetylosalicylowego zawiera tez dodatkowo weglan wapniowy. Po
prostu firma Bayer (i ABIT i ASUS) doliczaja sobie narzut: za reklamy,
za marke, za to, ze sa.
Pozdrawiam
Egghead