Re: TEAC CD-W524E - Pierwsze wrazenia

Autor: Patryk Rosiński (rossman_at_idea.net.pl)
Data: Thu 21 Mar 2002 - 00:37:00 MET

Użytkownik "FiLiP" <filippe_at_o2.pl> napisał w wiadomości

> ps. Słyszałem, że jest jakaś różnica między OEM a BOX w prędkości napędu
> podczas zgrywania Audio. Hmmmmmmmmmm?
>
> --

Hehehehehe... w polsce roznica miedzy OEM a BOX polega na tym ze (w
przypadku TEAC) w BOX'ie dostaniesz wypalarke w pudelku, ladnie zapakowana,
do tego tasma ATA33, kabelek audio, instrukcja, plytke CD-R i CD-RW TEAC,
plytke z NERO i jakies prezentacje TEAC'a na drugiej plytce.
Zeby z BOX'a zrobic OEM magazynierzy naszych wspanialych polskich hurtowni
wyjmuja NERO ktory mozesz kupic w tej samej hurtowni za 36 zl brutto, tasme
ATA33 i kabelek audio kupisz za... zalezy od tego ile magazynier sobie
danego dnia juz zarobil, plytki CD-R i CD-RW mozesz rowniez kupic a plytke z
prezentacjami mozesz dostac w prezencie jak sie usmiechniesz do magazyniera,
i zostaje ci wypalarka w worku + instrukcja.

Odnosnie samego produktu to moim zdaniem jest to rewelacja, nagrywam TEAC'em
od czasu jak pojawila sie W58 czyli 8x4x24, poprzez W512, W516 a teraz mam
wlasnie W524, jestem zadowolony na max, zawsze je polecam i sprzedaje.

Co do LG czy np. Samsung lub HP to... mysle ze szkoda tutaj smiecic...

Patryk Rosiński <rossman_at_idea.net.pl>
GG: 938396; GSM: 502686797