Re: Mam juz praawie gotowy komputer... no wlasnie prawie

Autor: Mateusz Prichacz (oczywiscie_at_bledny.adres)
Data: Wed 20 Mar 2002 - 22:36:05 MET

Zupełnie przypadkiem Krzysiek napisał(a):

> Co nie zmienia faktu, ze w Polsce nie kupisz sony 17" bez wady.
> 19" nie mowiac juz o 21" o bardzo dobrym obrazie dostac latwo.

To mnie rozwaliłeś teraz. Kupowałem kilka 19-tek i dwie 21-ki do
poligrafii. I wcale nie jest łatwo o dobry duży monitor tej firmy. Nikt
tego nie trzyma na stanie, a z tego co jest nie zawsze można wybrać
ideał. Natomiast 17-tek jest tak dużo, że zawsze znajdziesz egzemplarz
wzorcowy...chociaż ja, koniec końców, wybrałem Mitsubishi, bo mogli
zapewnić kilka egzemplarzy do testów

A propos oczek, co każdy ma jedne, to większość monitorów w określonym
przedziale cenowym ani trochę nie ustępuje Sony pod względem wpływu na
wzrok. Wszak połowa robiona jest na Trini a druga na Diamo :-)) A
często serwis w kraju jest przyjemniejszy (vide CTX)

--
Pozdrawiam
Mateusz