Re: Czy to jaki¶ szmelc ???

Autor: warlOCK (warlOCK2000_at_wp.pl)
Data: Wed 20 Mar 2002 - 21:31:32 MET

ja mam MX400 i mam pamieci na 360 a rdzeń na 220 - po podkreceniu -
normalnie było 260 pamięci i 175 rdzeń - ale mam na pami±tkach radiatorki
(poci±łem duży z grafiki) a na grafike kupiłem taki na pentium 233 - haha -
duży, ale sprawdza sie - przedtem rzeczywi¶cie pierwsze co zrobiłem to
założyłem cooler na radiator - kupujesz kiszke (a kto z nas ma kase na
lepsze rzeczy - BOXY) i potrem wychodzi , ze nagle trza dołożyć 30 zeta za
wiatrak - ej kocham polske