Kto moze pomoc z tym bigosem?

Autor: Eugeniusz (e.taranov_at_arcormail.de)
Data: Wed 20 Mar 2002 - 20:45:47 MET

Czesc dla wszystkich!!

Narodilem sobie malego bigosu i nie wiem jak teraz postapic.
Chodzi o to, ze mam dwa twardziela c: i d: Omylkowo postawilem
Win200Pro na d: a teraz chce przeniesc go na c:
Za pomoca Ghoszu, czy podobnych to sie nie da zrobic, bo
pliki systemowe znajduja sie na c: i dyskietka tego nie pojmuje!:-)
Owszem mozna postawic jeszcze raz, juz prawidlowo, ale bardzo
mi sie tego nie chce robic bo wszystko jest skonfigurowane!
Moze ktos ma jakis pomysl jak to zrobic?

Eugeniusz